Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

Skupina SaM

Dlažby

Ulice Pod Špičákem - Česká Lípa

6. srpen 2019 / Skupina SaM

Rok realizace: 2019
Rozpočet: 19 514 250 Kč
Kategorie staveb: Komunikace
Závod: SaM silnice a mosty a.s.

Stavební úpravy v ulicích Liberecká, U Nemocnice, Pod Špičákem. V daném území byly  vybourány zpevněné plochy , sjednoceny šířky vozovek na 3,5 m, vyměněny konstrukční vrstvy a sanováno neúnosné  podloží. Rozšíření komunikace U Nemocnice na dvoupruhovou, obousměrnou. Na zadním napojení nemocnice byla provedena výměna konstrukčních vrstev a také sanace  podloží. Prostor křižovatky s ul. Pod Špičákem byl upraven, doplněna plocha pro kontejnery na tříděný odpad a parkovací stání. V Liberecké ulici byla odsunuta hrana komunikace a doplněn chodník z šedé betonové dlažby tl. 6 cm.   V rámci akce bylo provedeno odvodnění zpevněných ploch do nově osazených uličních vpustí napojených na dešťovou kanalizaci. V ulici U Nemocnice byla zřízena kanalizační stoka a přípojky splaškové kanalizace  rodinných domů v této lokalitě. Ve všech ulicích na nových vozovkách z asfaltového betonu bylo obnoveno vodorovné i svislé dopravní značení. V ulicích bylo vyměněno veřejné osvětlení.  Na závěr stavby byly ohumusovány navazující nezpevněné plochy  vrstvou ornice a osety travním semenem.

Stavba realizována ve sdružení SaM silnice a mosty a.s. a Silnice Žáček s.r.o.

Další novinky

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás



 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: