"Cookies" nám umožňují ukládat informace o vašem zařízení a vás jako uživateli výhradně v době, kdy navštívíte některou ze stránek na našem webu.
Pomáhají nám zjistit celkovou návštěvnost našich stránek a stejně tak nám pomáhají přizpůsobit naše nabídky, aby vyhověly vašim potřebám.
Rok realizace: 2018
Rozpočet: 96 684 933 Kč
Kategorie staveb: Mosty a opěrné zdi
Závod: SaM silnice a mosty a.s.
Silnice I/62 je nejvytíženější spojnicí Děčína s Ústím nad Labem, za den po ní projede přes 9 000 vozidel.
Nová přeložka komunikace překonává sedmipolovým mostním objektem v intravilánu Děčína nově vybudovaný dopravní uzel a kruhovou křižovatku Rozbělesy o průměru 58 m s osmi rameny.
Délka mostní nosné konstrukce je 176,5 m, rozpětí polí 20 + 27 + 27 + 27 + 27 + 27 + 20 m.
Založení pilířů a opěr je na velkoprůměrových pilotách průměru 1 180 mm.
Spodní stavba je tvořena opěrami a šesti obdélníkovými pilíři s nikou (obr.1).
Nosná konstrukce je podélně předepnuta, deska tloušťky 1,15 m s náběhy k podporám. Celková šířka nosné konstrukce je min. 11,0 m.
Jsou použita mostní hrncová ložiska a povrchové lamelové dilatační závěry.
Římsy na mostě jsou monolitické, z bílého cementu.
Deska nosné konstrukce je opatřena hydroizolací z natavovaných pásů z modifikovaného asfaltu na kotevně impregnační nátěr, pod římsami na pečetící vrstvu.
Na obou stranách komunikace jsou osazena zábradelní svodidla ZSSAM/H2. Na pravé římse od opěry OP1 je z boku kotvená protihluková stěna (PHS) délky 52 m. Na PHS navazuje ocelové zábradlí kotvené také z boku římsy. (obr.2)
Most byl zprovozněn 9.7.2018