"Cookies" nám umožňují ukládat informace o vašem zařízení a vás jako uživateli výhradně v době, kdy navštívíte některou ze stránek na našem webu.
Pomáhají nám zjistit celkovou návštěvnost našich stránek a stejně tak nám pomáhají přizpůsobit naše nabídky, aby vyhověly vašim potřebám.
Rok realizace: 2013
Rozpočet: 2 108 566 Kč
Kategorie staveb: Mosty a opěrné zdi
Závod: SaM silnice a mosty a.s.
Provoz na místní komunikaci byl převeden na nově postavené mostní provizorium. Původní mostní konstrukce byla zdemolována. Po usměrnění toku potoka svedením do roury délky 26 m byla vyhloubena stavební jáma. Nové železobetonové opěry byly založeny plošně. Z důvodu zlepšení základových poměrů byl základ vybetonován na polštáři ze zhutněného drceného kameniva frakce 16-63 mm objemu 37,3 m3. Nosná konstrukce je z předpjatého betonu C 35/45, objemu 30,3 m3. Vodotěsná ochrana je provedena z natavovacích pásů z modifikovaného asfaltu tl. 5 mm. Monolitická betonová římsa je osazena ocelovým zábradlím celkové délky 35,3 m. Vozovka na mostě a předpolích je asfaltová. Podkladní vrstva ACP 16 (OKS) tl. 80 mm. Obrusná vrstva ACO 11 (ABS) tl. 50 mm. Krajnice jsou zpevněny asfaltovým recyklátem.
Koryto Bobřího potoka a svahy jsou vydlážděny lomovým žulovým kamenem do betonového lože.