Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

Skupina SaM

Skupina SAM

Skupina SaM

Skupina SAM je koncern, tvořený společnostmi
SaM silnice a mosty a.s., SaM silnice a mosty Děčín a.s.
PROMOS spol. s r.o.

Služby

Skupina SAM je koncern, který tvoří firmy SaM silnice a mosty a.s., SaM silnice a mosty Děčín a.s. a PROMOS spol. s r.o.
Naše společnost nabízí služby v oblasti staveb a rekonstrukcí mostů, silnic, pozemních a vodohospodářských staveb a dále pak ve výrobě a montáží ocelových konstrukcí.
Zhotovujeme a opravujeme poškozené silniční povrchy a komunikace. Provádíme rekonstrukce a opravy historických mostů. Stavíme špičkové pozemní a průmyslové stavby.
Mosty Mosty CyklostezkyCyklostezkyKomunikaceKomunikaceDlažbyDlažbyDopravní značeníDopravní značení

Výroba a prodej

Nabízíme kvalitní certifikované ekologické materiály, které jsou plnohodnotnou náhradou materiálů přírodních
Prodej stavebních recyklátůProdej stavebních recyklátůVýroba, pokládka asfaltových směsíVýroba, pokládka asfaltových směsí
Kariéra

Kariéra

Podívejte se, jaké volné pracovní pozice u nás aktuálně nabízíme. Staňte se součástí stabilní firmy s dlouholetou tradicí, možná hledáme právě vás.

Pokud Vás některá nabídka zaujme, kontaktujte naše personální oddělení.

Veronika Slavíková, DiS. tel.: +420 606 071 092, své životopisy zasílejte na e-mail: prace@sam-cl.cz nebo vyplňte formulář na stránce inzerátu.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás



 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: